- §1 Postanowienia ogólne oraz informacje o sprzedawcy
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki rezerwacji i sprzedaży noclegów w villapepita.pl oferowanych do sprzedaży przez Merida Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, Karkonoska 59, 53-015 Wrocław, spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000144336,
zwanego dalej „Apartamentami” (Rolę biura obsługi klienta pełni recepcja znajdująca się w Villa Pepita & Villa Titina (adres: ul. Sanatoryjna 15, 57-514 Międzygórze, Polska)).
- W dalszej części Regulaminu osobę zamierzającą dokonać rezerwacji w naszych apartamentach villapepita.plnazywamy „Klientem” lub „Użytkownikiem”.
- Przed złożeniem zamówienia klient obowiązany jest zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego systemu rezerwacji online. Wypełnienia formularza zamówienia (rezerwacji) jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
- §2 Ochrona danych osobowych
- Informujemy Państwa, że dane osobowe Klientów podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności. Dane osobowe użytkownika uzyskujemy w wyniku rejestracji przez użytkownika na platformie internetowej villapepita.pl
- §3 Oferowany towar i cena
- Wszelkie informacje dotyczące noclegów oferowanych przez Apartamenty za pośrednictwem villapepita.plnie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są wyłącznie prezentacją oferowanych przez nas miejsc noclegowych.
- Wszystkie ceny podawane na villapepita.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są to ceny uwzględniające właściwą stawkę podatku VAT.
- §4 Przebieg transakcji
- W celu dokonania zakupu określonego noclegu, użytkownik dokonuje rezerwacji za pośrednictwem formularza rezerwacji na stronie pl. Wysłanie formularza rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży, w tym niniejszego Regulaminu.
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – spróbujemy skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy odstąpimy od umowy sprzedaży.
- Apartamenty zastrzegają sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności noclegów na skutek czynników niezależnych od Apartamentów. Wpłacone przez Klienta środki pieniężne zostaną wówczas niezwłocznie zwrócone, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- Klient potwierdza rezerwację dokonując płatności w wybrany przez siebie sposób.
- Paragon lub faktura vat zostaną wydane Klientowi w biurze obsługi klienta tj. w Villa Pepita & Villa Titina (adres: ul. Sanatoryjna 15, 57-514 Międzygórze, Polska).
- §5 Formy płatności za noclegi
Możliwe są następujące formy płatności, a wybór formy należy do Klienta:
- przelewem bankowym (przedpłata);
- iii) na miejscu – gotówką
W celu potwierdzenia rezerwacji wymagane jest zapłacenie zaliczki. W przypadku rezerwacji online (za pośrednictwem formularza na stronie) wysokość zaliczki określona jest w formularzu w czasie składania rezerwacji, w przypadku rezerwacji telefonicznej / mailowej / innej wysokość zaliczki określa kierownictwo.
- §6 Zwrot towaru i anulowanie transakcji
- Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia dokonania rezerwacji nie później jednak niż na 14 dni przed rozpoczęciem okresu rezerwacji. Klient powinien również wysłać informację o odstąpieniu od rezerwacji na maila villapepita@villapepita.pl.
- Formularz zwrotu należy wysłać listem poleconym na adres siedziby Apartamentów oraz na wskazany adres e-mail. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego i dostarczenia maila.
- Po otrzymaniu przez Apartamenty oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego noclegu / rezerwacji.
- W przypadku zwrotu późniejszego niż na 14 dni przed rozpoczęciem rezerwacji Klientowi przepada zaliczka stanowiąca 30% wartości całej rezerwacji.
- §7 Procedura reklamacyjna
- Procedury reklamacyjne są zgodne z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176).
- §8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. 2012 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012, Nr 1225).
- Apartamenty zastrzegają sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego).